İstanbul'da canlı bomba paniği


Polis tarafından gözaltına alınan kadın, "Kızım kayıp onu arıyorum. Ben bir şey yapmadım" diye bağırdı.

Alınan bilgiye göre, İstiklal Caddesi girişindeki bir restoranda oturan vatandaşlar, bir kadının hareketlerinden şüphelendi. Polisi arayan vatandaşlar, kadının montunun kabarık olduğunu ve şüpheli hareketler sergilediğini belirtip, "Canlı bomba olmasından şüpheleniyoruz" dedi. İhbar üzerine harekete geçen polis, hemen restoranın önüne gelerek önlem aldı. Bu sırada vatandaşların kendisine bakmasından dolayı rahatsızlık duyan kadın dışarı çıktı. Dışarıda önlem alan polis, kadını gözaltına aldı. M.P. adlı kadın polis aracına bindirilirken, elindeki bir fotoğrafı gösterip, "Kızım kayıp onu arıyorum. Ben bir şey yapmadım" diye bağırdı.

Akli dengesinin yerinde olmadığından şüphelenilen kadın, ifadesinin alınması için Taksim Polis Merkezi'ne götürüldü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder