Eğitim Kursuna 14 İlden 30 Öğretmen Katıldı

Aksaray Üniversitesi Eğitim Fakültesi ve TUBİTAK işbirliği ile düzenlenen “Sürdürülebilir Kalkınma için Eğitim” konulu bilim danışmanlığı kursuna Özel Manisa Ülkem İlköğretim Okulu Fen ve Teknoloji Zümre Başkanı Esra Cinbiş katıldı.
          Kursun koordinatörlüğünü Aksaray Üniversitesi Eğitim Fakültesinden Yrd. Doç. Dr. Sibel Özsoy yürüttü. Kursa 14 ilden toplam 30 öğretmen katıldı. Aksaray Üniversitesi’nden Yrd. Doç. Dr. Mustafa Kışoğlu, Yrd. Doç. Dr. Sibel Özsoy, Orta Doğu Teknik Üniversite'sinden Doç. Dr. Gaye Tuncer Özsoy, Yrd. Doç. Dr. Elvan Şahin, Hacettepe Üniversitesi’nden Prof. Dr. Müberra Babaloğlu, Doç. Dr. Sinan Erten, İstanbul Üniversite’sinden Yrd. Doç. Dr. Funda Savaşçı Açıkalın kendi konularında bilgiler verdileri. Kursta, Sürdürülebilir Kalkınma İçin Eğitim, Çevre Eğitimi Programları, Sürdürülebilir Kalkınma Eğitiminde Etkinlikler Düzenlenmesi, Sürdürülebilir Kalkınma Eğitiminde Gerçek Olayların Kullanımı, Çevre Okuryazarlığı, Sürdürülebilir Kalkınma Eğitiminde Kullanılan Öğrenme Öğretme Stratejileri, İlköğretim Öğrencilerine Tüketim Davranışlarının Kazandırılması, Ekolojik Ayak İzi konularında eğitimleri verildi. Kurs sonunda kursiyerlere Üniversite Rektörü Prof. Dr. Necdet Sağlam yaptığı konuşmada, “Değerli öğretmen arkadaşlarım, bu projeye katılarak farkınızı ortaya koydunuz. Eminiz ki edindiğiniz deneyimleri en iyi şekilde öğrencilere aktaracaksınız. Biz Aksaray Üniversitesi olarak her zaman sizi desteklemeye, yanınızda olmaya devam edeceğiz” dedi. Daha sonra projelerde emeği geçen herkese teşekkür ederek, öğretmenlere katılım belgelerini verdi. Aksaray İl Milli Eğitim Müdürü İbrahim Yılmaz konuşmasında, “Bu kurs beni çok mutlu etti bu kursta görev alan ve emeği geçen herkese teşekkür ediyorum” dedi.
Ülkem İlköğretim Okulu Fen ve Teknoloji Zümre Başkanı Esra Cinbiş ise, öğretmenlere yönelik bilim danışmanlığı kursunun öğretim üyeleri ve öğretmenlerin karşılıklı bilgi alış verişini sağladığını, yapılan bu çalışmaların okullarımızda yapılan çevre etkinliklerinde farklılıklar oluşturmasına büyük katkılar sağladığını vurguladı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder