Açıköğretim öğrencilerine müjde! Harçlar Yarı Yarıya İndirildi

Aksaray’da açık ilköğretim okulu ile açık öğretim lisesinde kaydı bulunup da harç parası yatıramayan yüzlerce kişi, kaydını yenileyebilecek. Çünkü harçlarının yarı yarıya indirildiği bildirildi.
 Açık öğretim hizmetlerinin harçları dün itibariyle yüzde 50 oranında indirildiği bildirildi. Maddi sıkıntı içerisinde olan ve harç parasını yatıramadığı için kaydı donan yüzlerce kişinin artık ilköğretim okulu ile açık öğretim’e rahatlıkla devam edebileceğini söyleyen yetkililer, “Vatandaşlarımızın bu hizmetten daha fazla faydalanmaları için açık ilköğretim okulu harçları 20 TL’den 10 TL’ye, açık öğretim lisesinin harçları 40 TL’den 20 TL’ye çekilmiştir. Böylece eğitim imkanından uzak kalmış yada yarıda bırakmış kadınlarımızı, yetişkinlerimize, özürlü vatandaşlarımızı bu hizmetten faydalanmaya davet ediyoruz” dedi. Açıklamaların ardından harç parasını yatıramadığı için açık ilköğretim okulu ile açık öğretim lisesinde kaydı donan yüzlerce kişinin kayıtlarını yenilemesi bekleniyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder